Wij hechten veel waarde aan goede service en kwaliteit. En vinden het heel belangrijk dat u tevreden bent over het product en/of advies. Maar mocht u ondanks onze goede zorgen niet tevreden te zijn over de door ons geleverde producten of advies, neem dan altijd eerst contact met Mammacare adviseur Shirley de la Croix op. Zij probeert binnen 5 werkdagen te reageren op uw klacht en het op te lossen samen met u.
In alle andere gevallen leggen wij het product voor ter beoordeling aan onze leverancier. Als de leverancier ons uitsluitsel geeft, nemen wij contact met u op. Mocht u het met de uitspraak van de leverancier niet eens zijn dan kunt u uw klacht schriftelijk voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, onderdeel van de Stichting BVBL. Bent u ontevreden over een onvolledig of incorrect advies door de adviseur van Shirlouette, dan kunt u deze klacht ook voorleggen aan de klachtencommissie.
Shirlouette Bodywear & MammaCare
T.a.v. Shirley de la Croix
Julianaplein 101
6641 CS Beuningen
tel. 024-785 4594/06-15116375
info@shirlouette.nl
BVBL (Stichting Belangen Verbond van Borstprothese Leveranciers)
Postbus 1544
6501 BM Nijmegen
info@bvbl.nl