Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling Shirlouette Bodywear & MammaCare

Wij hechten veel waarde aan goede service en kwaliteit. En vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent over het product en/of advies. Maar mocht je ondanks onze goede zorgen niet tevreden te zijn over de door ons geleverde producten of advies, neem dan altijd eerst contact met Mammacare adviseur Shirley de la Croix op. Zij probeert binnen 5 werkdagen te reageren op jouw klacht en het op te lossen samen met jou.

In alle andere gevallen leggen wij het product voor ter beoordeling aan onze leverancier. Als de leverancier ons uitsluitsel geeft, nemen wij contact met je op. Mocht je het met de uitspraak van de leverancier niet eens zijn dan kan je je klacht schriftelijk voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, erisietsmisgegaan.nl. Ben je ontevreden over een onvolledig of incorrect advies door de adviseur van Shirlouette Bodywear & MammaCare, dan kan je deze klacht ook voorleggen aan de klachtencommissie.

Door op het logo van erisietsmisgegaan.nl te klikken word je doorgestuurd naar de website waar je de contact gegevens vind en je klacht kunt indienen.

erisietsmisgegaan.nl

Shirlouette Bodywear & MammaCare
T.a.v. Shirley de la Croix
Julianaplein 101
6641 CS   Beuningen
tel. 024-785 4594 / 06-15116375
info@shirlouette.nl

Gecertificeerd door en aangesloten bij: